Uvodní fotka

Customer Service Manager

Zákaznické centrum - HPP

Láká tě pracovat ve větší firmě, která má ale zachovanou rodinnou a neformální kulturu?

Chceš se stát součástí úspěšného e-shopu a zároveň vést jeden z klíčových týmů společnosti?

Baví tě být blízko byznysu a mít možnost věci přímo měnit? Pak čti dál, protože máme práci přímo pro tebe.

Koho hledáme?

Zkušeného manažera nebo teamleadera, který v posledních letech fungoval jako vedoucí v call centru nebo v odděleních, které souvisejí s péčí o zákazníky (retenční oddělení, reklamační oddělení, infolinka).

Čemu se u nás budeš věnovat?

  • Budeš mít na starosti chod call centra, reklamačního oddělení a oddělení odstoupení od kupní smlouvy které jsou klíčové pro spokojenost našich zákazníků.
  • Rozvoji a vedení vlastních prodejních a výdejních míst v ČR a plánovaně i v zahraničí.
  • Budeš se podílet na zahraničních expanzích společnosti, především v oblasti překladů, aby byla naše komunikace se zákazníky vždy na špičkové úrovni.
  • Budeš součástí managementu společnosti a budeš mít možnost podílet se na strategických rozhodnutích.

Co za zkušenosti/dovednosti se ti budou hodit?

  • Zkušenosti s vedením call centra nebo alespoň s vedením týmu v rámci call centra nebo zákaznických služeb.
  • Orientaci v cloudových softwarech na vedení call centra (my používáme Daktelu).
  • Pojmy jako SLA, AHT, FCR a AAR by ti neměly být neznámé.
  • Alespoň rámcovou orientaci v právních předpisech týkajících se ochrany spotřebitele a reklamací.
  • Výborné komunikační a organizační schopnosti.
  • Angličtina na úrovni alespoň B2.
  • Chuť se učit nové věci a posouvat se neustále dále.

A co ti na oplátku nabídneme my?

  • Budeš mít zajímavou práci na hlavní pracovní poměr v oblasti e-commerce.
  • Nakoukneš pod pokličku úspěšného e-shopu s obratem 1,6 miliardy.
  • Dostaneš u nás rozmanité příležitosti pro seberealizaci, osobní růst a rozvoj.
  • A také máme hromadu benefitů (stravenky, příspěvky na penzijní připojištění, 3 sick days, VIP nákupy se slevou v rámci našich e-shopů, MultiSport karta, legendární firemní akce a grilovačky, dog friendly office…).

Petra Bubeníčková

Recruiter

Ve Vivantisu pracuji od roku 2018 na personálním oddělení. Starám se o nábor nových kolegů a to, aby se u nás stávajícím kolegům líbilo.

Zaujala Vás tato pozice?

Zašlete nám pomocí formuláře váš životopis a ozveme se vám to jen co to bude možné.

Průběh výběrového řízení

logistika