Pracovník zákaznického servisu

Hledáme kolegu, kterého baví komunikace s lidmi a nebojí se provozu, ve kterém se pečuje o zákazníky. Nejsme prodejní Call Centrum, ale servis a spokojený zákazník je pro nás hlavním úkolem a důležitým cílem.  

Co bude vaší denní zábavou? 

  • Odbavování dotazů a požadavků našich zákazníků po emailu a po telefonu.
  • Zpracování zákaznických požadavků v CRM systému K2.
  • Poskytování bližších informací o nabízených produktech.
  • Řešení problémových situací.
  • Komunikace s ostatními odděleními ve firmě.

Do našeho kolektivu zapadne: 

  • Pozitivní osobnost, která má ráda výzvy a veselý kolektiv.
  • Flexibilní kolega s prozákaznickým přístupem a ochotou učit se. 
  • Parťák, který umí opravdu dobře česky.
  • A pokud umíte ještě navíc anglicky, budeme rádi.

Co za to? 

  • Motivující ohodnocení a opravdu přátelské prostředí. 
  • Zázemí stabilní české společnosti. 
  • Legendární firemní akce a benefity (příspěvky na penzijní spoření a životní připojištění stravenky, 20 dnů dovolené + 3 sick days). 
  • Smlouva na HPP na dobu určitoujeden rok a možností prodloužení na neurčito.

Zaujala vás pozice?

Pro výběrová řízení na všechny pracovní pozice bude Vivantis a ostatní společnosti skupiny Mall Group, jakožto společní správci, zpracovávat vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost LMC s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů. Zobrazit více

Recruiter
Petra Bubeníčková
poslat email